• 09120131744
  • generalshop.info@gmail.com
  • تهران-نسیم شهر-خ پاسدار
  • 09120131744
ژنرال شاپ / دفتر فروش حیدری

ژنرال شاپ / دفتر فروش حیدری

ارسال تمامی محصولات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان (عمده و تکی) 56770166-021

اجاق گاز طرح فر تمام ام دی اف رویه شیشه پارس(ضمانت شرکتی)

  • ۱۴۶۰۲
اجاق گاز طرح فر تمام ام دی اف رویه شیشه پارس(ضمانت شرکتی)

قیمت: 2،000،000 تومان

بنر لوازم خانگی حیدری

مشخصات کلی

  • ابعاد: 90× 56× 89.5 میلی متر

  • ارتفاع: 90 سانتی متر

  • پهنا: 89.5 سانتی متر

  • عمق: 56 سانتی متر

  • وزن: 60.900 کیلوگرم

  • جنس بدنه: MDF

مشخصات فنی

  • تعداد شعله: 5 عدد

  • جنس شبکه: آهن-چدن

  • فندک: بله

  • جنس ولوم ها: پلاستیک فشرده نسوز

  • قابلیت فلش خور بودن: دارد

سایر مشخصات

  • زمان سنج (Timer): بله

  • پایه قابل تنظیم: بله

  • طول سیم: 1.5 متر

  • سایر ویژگی ها: صفحه شیشه ای

  • فندک اتومات: دارد

  • سوپردار: دارد

  • کشو جای قاشق و چنگال:  دارد

  • شیشه ها نشکن سیکوری

جهت جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی و فیشینگ درگاه پرداخت غیر فعال شده 

پرداخت هزینه در تهران و کرج درب منزل میباشد...

شهرستان ها با شرایط ویژه و جهت اطلاع تماس بگیرید...

0912-0131744

0938-9080064

0919-2852100

حیدری

 

  • اینا پایه ها دارن چجوری وصل میشه پایش

  • من شخصا از شما که پخش کننده هستید تا کسانی که تولید کردن. تشکر میکنم مخصوصا شما اگه زودتر آگهی شما رو میدیدم. ۶۰۰ هزار به نفع من بود . همین طرح ورنگ از لوازم خانگی شهر نهاوند گرفتم دو میلیون پانصد هزار،،،، واقعا کسی نیست رسیدگی کنه جلو گرون فروشی رو بگیره ،، آبروی شرکت شما هم میبرن... از ماست که بر ماست،

  • سلام رنگ نقره ای هم داره این طرح تون؟؟؟

  • سلام رنگ نقره ای هم داره این طرح تون؟؟؟

  • سلام اگر سفارش بدیم چند روزه به دست ما می رسد

    پاسخ:
    لطفا تماس بگیرید
  • فاطمه سعادت

    سلام من کرمانشاه هستم چطور باید سفارش بدم؟

    پاسخ:
    سلام لطفا تماس بگیرید
  • این قیمت برای این اجاق گاز بالاست بخدا این اجاق چیز خاص نداری اگر برای قشر متوسط جامعه است این قیمت از نظر من که خودم جز اقشار کم درامد هستم والا بالاست مگه جنگه این قیمتها سر سام اوره من الان نمیدونم چی بخرم وحشتناکه بخدا قبلا طرح فر برای کسایی بود که بودجه خرید تدارن الان اصلا به فکر اون ادما نیستن متاسفم برای دلت و برای مردم بیشتر که دین و ایمان تون رو باهم حراج کردین 

    پاسخ:
    سلام، دل پری دارید مثل همه و متاسفانه پاسخگویی وجود نداره.
    این افزایش قیمت ها دست ما نیست خانم صفری ما مسئول پخش هستیم و قیمتی که کارخونه اعلام کنه ما همونو به مشتری میگیم.
    البته شما همین مدل رو تو سایت های دیگه قطعا بالاتر پیدا میکنید و اینکه شما مجبور نیستید این اجاق رو ببرید، اجاق نصف این قیمت هم موجوده.
  • کیفیت ساخت خوبی داره و نسبت به قیمت خیلی عالیه از همه مهم تر فلش میخوره و رضایت بخشه، ممنونم دیروز به دستم رسید و از سیستان باهاتون تماس گرفتم و خرید کردم

    پاسخ:
    خداروشکر که رضایتتون رو جلب کرده.
    مبارکتون باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
1 2 3 4 5 6