• 09120131744
  • generalshop.info@gmail.com
  • تهران-نسیم شهر-خ پاسدار
  • 09120131744
ژنرال شاپ / دفتر فروش حیدری

ژنرال شاپ / دفتر فروش حیدری

ارسال تمامی محصولات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان (عمده و تکی) 56770166-021

یخچال فریزر های 24فوت جنرال مدل ایدو2022 (2سال ضمانت شرکتی)

  • ۹۰۲۹۷
یخچال فریزر های 24فوت جنرال مدل ایدو2022 (2سال ضمانت شرکتی)

موتور اصلی: 8،300،000 تومان

 

جهت مشاهده مشخصات یخچال فریزر جنرال مدل ایدو2020 کلیک کنید

 

جهت مشاهده مشخصات یخچال فریزر دوقلو 40فوت الکتروجنرال اصلی کلیک کنید

 

یخچال فریزر های جنرال یکی از برند های محبوب این روزها شده که باقیمتی مناسب و کیفیتی عالی نظر به حفظ رضایت مشتری داشته و از این رو این اعتبار را برای این برند فراهم کرده.

این روزها یخچال های چینی با برند های ایرانی یا خارجی به وفور دیده میشود و متاسفانه عده ای سودجو با تغییر برند و برچسب مشخصات یخچال های چینی اقدام به فروش کرده و با عواطف و مال مردم بازی کرده که این باعث بدنام شدن اکثر برند ها همچون هایسنس و بوش شده.

دفتر فروش حیدری با ضمانت اصالت کالا مستقیم و بدون واسطه از کارخانه به مشتری جهت توزیع لوازم خانگی از جمله یخچال های ایرانی همچون هیمالیا و جنرال قدم بزرگی برداشته، تا با عنایت خداوند متعال و کادر پاسخگویی و مشاوره 24ساعته باعث آسان تر شدن این امر شده است.

جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های ما تماس بگیرید و یا صفحه اینستاگرام سایت جنرال حیدری را دنبال کنید

بنر لوازم خانگی حیدری

جهت جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی و فیشینگ درگاه پرداخت غیر فعال شده 

پرداخت هزینه در تهران و کرج درب منزل میباشد...

شهرستان ها با شرایط ویژه و جهت اطلاع تماس بگیرید...

021-56770166

0912-0131744

0938-9080064

0919-2852100

حیدری

  • بسیار عالی ممنون ازتون سفارش بنده صحیح و سلامت رسید

    پاسخ:
    مبارکتون باشه
  • سلام،وقتتون بخیر،لطفا مراکز خدمات پس از فروش جنرال ادو ،رو هم معرفی کنید، از قفسه های داخل یخچال شکسته و گیرمون نمیاد

  • سلام آدرس فروشگاه تون کجاس

     

  • سلام اقای حیدری ممنون میشم نظرتونو در مورد یخچال فریزر ۲۴ فوت جنرال مدل پین بیان کنید

    پاسخ:
    سلام پست مربوط به این یخچال پین داخل سایت و پیج اینستاگرام ما موجوده
  • با سلام و خسته نباشید.

    موتور یخچال جنرال ۲۴ فوت ای ۲ 

    و پین چه تفاوتی با هم دارند؟و کدامیک بهتر است؟

    پاسخ:
    سلام لطفا تماس بگیرید
  • فریبا حمیدی

    سلام خسته نباشید اقای حیدری با سپاس فراوان از اینکه به موقع و طبق گفته اتون یخچال فریزر جنرال با همون مشخصاتی که گفتید و موتور اصلی برام فرستادید.

    خیلی برام سخت بود خرید یخچال که یه وقت کلاه سرمون نره تو این اوضاع اقتصادی اما خداروشکر با وجود شما و گروه پر تلاشتون تونستم یخچال خوب و با کیفیتی تهیه کنم، اگه دنبال یخچال جنرال با کیفیت و موتور اصلی هستید بدون کوچک ترین درنگ و با خیال راحت خرید کنید از اقای حیدری، براتون بهترین مدل و بالاترین کیفیت رو میفرستن به این گروه زحمت کش ایمان دارم🙏🙏

    پاسخ:
    درود بر شما زنده باشید
    انشاالله دل خوش استفاده کنید.
    شما اعتبار این مجموعه هستید
  • سلام من به تازگی یخچال دوقلو 17 فوت جنرال بیتل پست بست رو تهیه کردم میخواستم راجع ب کیفیتش بدونم خوبه یا خیر؟ 

    پاسخ:
    سلام بالاخره کدوم؟ سه مدل نام بردید شما
  • باران کوثری

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بهترین مدل یخچال فریزر جنرال کدام هستش . ممنونم

    پاسخ:
    سلام در صورت امکان تماس بگیرید
  • تجربه خرید از شما بی نظیر بود خوشحالم که ازتون تونستم یخچال جنرال تهیه کنم بدون مشکل و با موتور اصلی درود به شرفتون

    پاسخ:
    خواهش میکنم مبارکتون باشه
  • سلام وقت بخیر

    ببخشید یخچال فریزر جنرال مدل rf20 خریدم دمای یخچال ۲۴ روی ۸ میباشد 

    امکان راهنمایی هست که به چه صورت از روی صفحه نمایشگر دیجیتال تنظیم میشود 

    تا دمای یخچال پایین آید

    در حال حاضر دمای یخچال ۲۴روی ۸ میباشد و متور هم روشن درحال کار است

    اما ومای داخل یخچال خیلی پایین است

    با تشکر

    پاسخ:
    سلام با خدمات تماس بگیرید
  • هر سری ازتون یچیزی میخرم میام نظرمو اعلام میکنم که بقیه هم که قصد خرید دارن شاید کمکی بهشون بشه، یخچال جنرال ایدو کیفیت خیلی خوبی داره و همونطور که از گفته های شما انتظار میرفت موتور بی صدایی داره و خنک کنندگی بالایی داره.

    خیلی زودتر از چیزی که انتظار داشتم به دستم رسید سپاسگذارم

    پاسخ:
    زنده باشید شما لطف دارید به مجموعه ما خانم سادات
  • سلام بخدا بهترین فروشنده اید مشاوران شما منو از ضرر بزرگی نجات دادن واقعا مدیونتون هستم و همیشه مادرم براتون دعای خیر میکنه انشاالله زنده باشید❤❤

    پاسخ:
    سلام خداروشکر مبارکتون باشه
  • سلام.وقتتون بخیر.نظرتون راجب یخچال دوقلوی 22فوت جنرال برزین چیه؟؟

    پاسخ:
    سلام تایید نمیشه کارگاهی هستن
  • به نظرم بهترین و معتبر ترین سایت فروشگاهی شما هستید

    همین که درگاه پرداخت نذاشتید و این امکان رو فراهم کردید جهت خرید بتونیم تماس بگیریم و قبل از خرید ازتون مشاوره بگیریم از مثبت ترین نکات سایت شماست

    پیج اینستاگرامتون هم دارم مطالب مفیدی قرار میدید

    انشااله پاینده باشید

    پاسخ:
    نظر لطف شماست
    این اعتبار رو مدیون مشتریانی چون شما هستیم
  • سمانه نوری

    سلام اقای حیدری خدا بهتون برکت بده یخچال من رسید

    قبل از شما برای سایت دیگه ای پول واریز کردم بابت یخچال جنرال ایدو نفرستادن چند ماهه دادگاه پاسگاه دارم دوندگی میکنم اما هنوز دستم به جایی نرسیده خدا خیرتون بده خوش قولی و صداقت شما رو تو نظرات خونده بودم الان برام ثابت شد

    هم موتور اصلی بود هم به موقع رسید دستم

    پاسخ:
    سلام مبارکتون باشه ، بله متاسفانه یه سری سایت ها جدیدا اومده که موتور چینی این یخچال رو با قیمت کمتر به اسم موتور اصلی میفروشن که متاسفانه سر خیلی از مشتریا کلاه میره و مدام سروکارش با تعمیرکاره، جدا از اینکه در بعضی از موارد اصلا براشون ارسال نمیکنن این فروشنده ها اما توی این ده سال به لطف مشتریان خوبی چون شما این اعتبار برامون رقم خورده
    انشاالله موفق و پیروز باشید
  • سلام

    آخرای برج ۱۲ سال ۹۸ یه یخچال فریزر جنرال TK خریدم ۴ میلیون و خورده ای در شهر یاسوج،فکر کنم ۲۴ فوت باشه،خواستم ببینم این مدل رو تایید میکنید،چون هنوز پلمپ هست و ازش استفاده ای نکردم،برای جهیزیه خودم خریدم 

    پاسخ:
    سلام وقتتون بخیر توی اون تاریخی که شما فرمودید یخچال 3،100 بود و این مدل یخچال فریزر جنرال که فرمودید کارگاهی هست و تایید نمیشه
  • سلام وقتتون بخیرببخشیدیخچال وفریزردوقلوی جنرالتون چنده؟؟واینکه هزینه ارسال به خوزستان چنده؟؟؟

    ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ:
    سلام وقت بخیر توی پست مربوط به یخچال دوقلوی جنرال مشخصات و قیمتش درج شده
    جهت نحوه سفارش هم تماس بگیرید
  • سارا نائینی

    سلام خدا خیرتون بده من یخچال جنرال ازتون خریدم واقعا کیفیت خوبی داشت و خیلی ممنونم ازتون

    پاسخ:
    سلام مبارکتون باش خوشحالم که رضایتتون رو جلب کرده
  • علی رمضانی

    سلام من جنرال بست خریدم از خودتون خیلی راضی ام کیفیتش خیلی خوبه ممنونم ازتون🙏🏾

    پاسخ:
    سلام مبارکتون باشه
  • سلام وقت شما بخیر ببخشید تو این محدودیتهای رفت و امدی که برای کرونا وضع شده میشه یخچال برای شهرستان سفارش داد و سر موقع درب منزل تحویل گرفت ممنون میشم پاسخگو باشید. تشکر

    پاسخ:
    سلام زنده باشید بله مشکلی نداره ارسال از طریق سازمان حمل و نقل انجام میشه و شامل محدودیت نیست
  • سلام وقت شما بخیر ببخشید تو این محدودیتهای رفت و امدی که برای کرونا وضع شده میشه یخچال برای شهرستان سفارش داد و سر موقع درب منزل تحویل گرفت ممنون میشم پاسخگو باشید. تشکر

    پاسخ:
    سلام زنده باشید بله مشکلی نداره ارسال از طریق سازمان حمل و نقل انجام میشه و شامل محدودیت نیست
  • سلام جناب حیدری وقتتون بخیر

    سارمی هستم از جزیره قشم سفارش من رسید خیلی ممنون از وقت شناسی و کالای اصلی که برامون فرستادید، قیمت هاتون نسبت به سایر فروشگاه ها خیلی پایین تره حلالتون باشه

    سفارش بعدی هم براتون داخل پیج اینستاگرامتون قرار دادم

    پاسخ:
    سلام زنده باشید اقای سارمی عزیز مبارکتون باشه دل خوش استفاده کنید.
    سفارش جدیدتون هم ثبت شده اطلاعات بارنامه رو براتون فرستادم
  • ابوالقاسمی

    سلام‌یخچال‌جنرال‌مدل‌کمبی‌خوبه‌؟

    قیمتش‌چنده‌آیاموجود‌دارید؟

    برفک‌نمیزنه؟

    پاسخ:
    سلام بله قیمت ها در سایت ثبت شده

  • سلام وقت بخیر...یه نفرازهمین یخچالای جنرال ایدو تو پارکینگ خونش آورده میفروشه،میگه ضمانت ٢ساله داره و بدون برفکه...به نظرتون بخرم ازش مطمئنه ضمانتش اینا؟ و اینکه واقعا بدون برفکن و یخچالای خوبین؟واسه جهیزیه میخوام بخرم

    پاسخ:
    سلام داشتن ضمانت صرفا باعث با کیفیت بودن نمیشه که، مشخص نمیشه چیه
  • خسته نباشید روزی که شما گفتید بعضی ها با قیمت پایین تر موتور چینی میدن به مشتری باور نکردم تا اینکه این کلاه سرم رفت، راهی هست که بتونم اونو پس بدم از خودتون خرید کنم؟

    پاسخ:
    سلام زنده باشید
    اتفاقیه که افتاده به هر حال بستگی به فروشنده داره که ازتون پس بگیره یا خیر
    باید با خودشون صحبت کنید
  • سلام من یک جفت یخچال وفریزردوقلوجنرال میخوام موتورش کیفیتش خوب باشه راهنماییم کنیدزود

    پاسخ:
    سلام تماس بگیرید
  • با عرض سلام و احترام ، بنده این یخچال رو یک سالی هست که خریدم منتهی بعد یک ماه استفاده پدال آب ریز شکست خواستم بدونم از چه طریقی میتونم پدالشو سفارش بدم میتونید برام از طریق پست ،پست کنید ،ممنون

    پاسخ:
    سلام زنده باشید متاسفانه ما لوازم جانبی نداریم با خدمات تماس بگیرید براتون تهیه میکنه
  • سلام من قصد خرید به یخچال فریزر بزرگ و جادار جنرال رو از شما دارم میشه راهنماییم کنید که چه مدلی باید بخرم که هم کارش خوب باشه وهم جادار?

    و اینکه خرید ارسالش چطوربه؟

    پاسخ:
    سلام لطفا تماس بگیرید
  • سلام رضاوند هستم از خوزستان

    حقیقتا برای واریز وجه و خرید از شما تردید داشتم و نگران بودم چون از شخص دیگه در تهران خرید کرده بودم که بعد از واریز دیگه خبری ازش نشد، بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم تصمیم گرفتم وجه رو واریز کنم و خوشبختانه بعداز 3روز همونطور که گفته بودید سفارشم به دستم رسید و این جلب اعتماد و نوع برخورد محترمانه شما واقعا من رو تحت تاثیر قرار داد و باعث شد یکی از مشتریان دائمی شما باشم.

    دیدم اگه نظرم رو کامنت نکنم دور از انصافه

    خداوند به شما برکت روز افزون بده که با مشتری انقدر صادق هستید و وفادار به تعهدتون هستید

    پاسخ:
    سلام زنده باشید، خداوند بهتون عمر بلند عطا کنه
  • سلام خسته نباشین

  • سلام من حدودسهما ه پیش یخچال فری جنرال خریدم بیست وچهار فوت بالاوپایین  اماهنوزاستفاده نکردم میخاستم ببینم کیفیتش چطوره ؟ومن ب قیمت هفت ونیم خریدم درضمن یخسازم داره

    پاسخ:
    سلام فری جنرال از محصولات ما نیست و نمیتونم نظری بدم راجع بهش
  • سلام ببخشید من میخواستم یخچال جنرال بخرم فقط میترسم زود خراب بشه؟؟؟ و اینکه مدلهای اصل جنرال رو کجا میشه نگاه کرد ؟؟؟

    پاسخ:
    سلام خیر همچین اتفاقی نمیفته به شرطی که از جای معتبر خرید کنید.
    کالای اصلی فقط از طریق کارشناس امکان تشخیص هست
    و مجموعه ما بهترین کالا رو پیشنهاد میده و جنس اصلی تحویل مشتری میده
  • با سلام

    جناب آقای حیدری مشخصه آدم با شرافت و مردمدار با عرضه ای هست

    من یه یخچال جنرال ایدو ازش خرید کردم واقعا راضیم ازش خودش هم در ازای پولی که داشتم پیشنهادشو بهم داد 

    خدا  خیرتون بده

     

    پاسخ:
    سلام آقای محسن نیک عزیز
    نظر لطفتونه انشااللخ زنده و سربلند باشید
  • سلام من جنرال بست خریداری کردم صداش زیاده چیکار باید بکنم

    پاسخ:
    سلام تماس بگیرید راهنماییتون کنم
  • با سلام و خسته نباشید امیدوارم موفق و موید باشید مدتی پیش یه جنرال کلاس 24 فوت نقره ای خریدیم کارش خوبه و راضی هستیم ممون از راهنمایی هاتون.با تشکر

    پاسخ:
    سلام زنده باشید و سربلند...
    ممنون از اعتمادتون
  • میشه گفت بهترین تیم و مشاوره خرید لوازم خانگی بی شک شمایید

    ممنون از راهنمایی های شما و پیشنهادتون برای خرید یخچال واقعا سردرگم بودم و بعد از چندماه استفاده از یخچالی که ازتون خریداری کردم اومدم که نظرم رو بگم و ازتون تشکر کنم.

    همونطوری که انتظار میرفت موتور اصلی برام فرستادید برعکس خیلی از فروشنده ها که موتور چینی رو با این قیمت یا کمتر به اسم موتور کره ای به مشتری از همه جا بی خبر میفروشن و سرمایه اشون رو از دست میدن.

    بازم تشکر فراوان از شما و تیم به شدت محبوب و نام آشناتون.

    سلطانی هستم از خوزستان

    در پناه حق

    پاسخ:
    زنده باشید
    ممنونم ازتون بابت نظر لطفی که به ما دارید
    امیدوارم همیشه با دل خوش و تن سلامت از محصولات ما استفاده کنید

  • سمیه آذربایجان غربی

    سلام خسته نباشید دیروز یخچال فریز جنرال سیتا گرفتیم اما سرچ میکنم هیچی در موردش نمیاد تو رو خدا بگید چه جور یخچالی قبل از این که نصابش بیاد

    پاسخ:
    سلام برند متفرقه ایه سردر نمیارم نمیتونم نظری بدم راجع بهش
  • سلام وقت بخیر بنده میخواستم یخچال فریزر بخرم بالا پایین به نظرم جنرال از بقیه بندهایی که در ایران مونتاژ میشه بهتره درست میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  و اینکه چه مدلی رو بخرم بنده در لنگرود هستم از نظر آب و هوایی عرض میکنم و همچنین قیمت .  ممنون میشم راهنماییم کنید و اگر در تهران تحویل دارید میتونم تحویل بگیرم تهران ازتون؟؟
     

    پاسخ:
    سلام در جواب همه پرسش هاتون میتونم بگم بله (:
  • مرضیه خرم نژاد

    خداخیرتون بده اقای حیدری واقعا تیم بی نظیری دارید چه از لحاظ مشاوره چه از لحاظ تحویل سفارش، بعد از چندماه وسواس تو خرید یخچال واقعا ایمان آوردم که هنوز انسان های با شرف و با وجدان کم نیست خدا عمرتون بده همین که جنس اصلی برام فرستادید و وقت شناسی و حوصله ویژه ای که تو پاسخگویی داشتین شک نکنین یک عمر دعاگوی شما هستم.

    پاسخ:
    سلام نظر لطفتونه زنده باشید
  • سلام ، آیا مارک جنرال ایمرجان مورد تایید هست یا جز نام های ناشناخته هستش؟خیلی ممنون

    پاسخ:
    سلام مدل متفرقه هستن این مدل ها
    به هر برند و مدلی اعتماد نکنید
  • سلام، من یه یخچال دیدم با مارک جنرال خزر. میخواستم بدونم کیفیتش در چه حده. 

    خودم توی نت چیز خاصی نتونستم پیدا کنم راجبش

    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه بازار فروشکالاهای چینی به اسم برندهای ایرانی زیاد شده توبازار جنرال ایران همچین مدلی رو تولید نکرده و نمیتونم پیشنهاد بدم یا نظری راجع بهش داشته باشم
  • سلام.جنرال مدل مجیل هم داریم؟!! خوبه یا نه،،البته فروشنده گفت پنج ماهی یه بار خاموشش کنین برفکاش آب بشه

    پاسخ:
    سلام همچین مدلی نشنیدم نمیتونم نظری راجع بهش بده
    اما اینکه برفک هاشو باید چندماه یبار خاموش بشه یخورده نامعقوله
  • سلام من امروز ای یخچال و خریدم ولی موتورش هایتک نیست دوندپر نوشته یه ذره نگران شدم میشه کمکم کنید ممنون

    پاسخ:
    سلام کمپرسور دانپر گرفتید نگران نباشید تولید سری جدیده، خوبه
  • باسلام و خداقوت

    دیروز یخچال جنرال پین ۲۴ فوت گرفتیم

    کیفیتش چطوره؟

    ۶میلیون و ۴۰۰ گرفتیم

    قیمتش الان چنده؟

    پاسخ:
    سلام جنرال پین دوساله از تولید خارج شده و خدمات پس از فروش نداره
    کیفیتش نمیشه گفت عالیه اما خوبه
  • سلام و عرض ادب خدمت کارشناسان عزیز

    قیمت امروز یخچال الکترو جنرال لطف میکنید

    پاسخ:
    سلام قیمت های داخل سایت بروز میباشد
  • جنرال ایدو واقعا عالیه سه سال پیش خرید کردم البته باقیمت پایین تر که توی این سه سال کوچیکترین اذیتی نداشته، خدمات و پشتیبانی هم عالی بود و با حوصله پاسخگو بودن نصب رو خیلی سریع انجام دادن.

    از لحظه سفارش تا اینکه یخچال به دستم برسه کلا ۳ساعت طول کشید که این سرعت در تحویل کالا به مشتری ستودنیه، کادر پاسخگویی و مشاوره هم بسیار با متانت و با حوصله بودن.

    در کل برای کسایی که میخوان یخچال با کیفیت و مطمئن و همینطور قیمت مناسب بخرن میتونن روی این مدل حساب باز کنن👌👌

    پاسخ:
    سلام نظر لطفتونه🌺
  • شماره تلفن خدمات پس از فروش را دارید متاسفانه کارتن را نداریم

    پاسخ:
    سلام به داخل دفترچه گارانتی مراجعه کنید اگر دفترچه را ندارید شامل گارانتی نمیشه
  • سلام وقت بخیر

    از بین مدل های ایدو GE24NFS

    و RF-M22 شما کدوم مدل رو پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ:
    سلام مدل RF-M22 نیمه برفکه و اینکه22فوته
  • شماره سرویسکار شهرستان نیشابور لطفا ممنون

    پاسخ:
    سلام با شماره روی کارتن تماس بگیرید
  • با سلام خدمت شما یخچال جنرال ایدو یک هفته هست نصب کردم خودم فریزرش عالی سرد میکنه رو ۲۴ درجه میرسه اما داخل یخچال سرد نمیکنه دما نهایتا رو ۱۳ یا ۱۴ مشکل از کجاست ممنون

    پاسخ:
    سلام مراحل پیش از نصب رو احتمالا رعایت نکردین، باید توسط سرویس کار شرکت نصب میشد تا شامل گارانتی و خدمات میشد.
  • سلام

    بنده قصد خرید این مدل رو داشتم 

    ایا مدل ایدو با برفک و بدون برفک داره ؟ چگونه تشخیص دهیم ؟

    و یک سوال دیگ که شاید بی مورد باشه ، یک مدل اجاق ارج خزر طرح فر تایمر فندک لمسی که در سایت شما ۱۲۰۰ هست را از بیرون خریدم البته با قیمت بالاتر، برای گارانتی به من شماره نصاب دادن ولی جواب نمیده که گارانتی دار و نصب کنم ، ایا شما نصاب دارین، ببخشید که طولانی شد ، تشکر از سایت خوب 

    پاسخ:
    سلام بله داره و تشخیصش دو روش داره:
    1-روی یخچال (نوفراست یا NOFROST) نوشته شده
    2-در مدل های برفک دار داخل یخچال قسمت انتها(دیواره یخچال) صفحه آلومینیومی جهت برفک زدن داره


    از بابت نصاب اجاق گاز هم اگه تهران باشین با شماره های درج شده در زیر همین پست تماس بگیرید تا شماره نصاب رو همکاران بدن خدمتتون.
    موفق باشید
  • سلام وقت بخیر عذر میخوام جنرال ایدو ۲۲فوت هم هست؟

    پاسخ:
    سلام 22و24فوت فرقی با هم ندارن هر دو یه سایز و اندازه هستن
  • سلام. بین دو مدل ایدو و بست شما کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ از نظر کیفیت کدوم بهتره؟ خریدارهای قبلی از کدوم مدل رضایت بیشتری داشتن؟

    پاسخ:
    سلام اگه طبق نظر مشتری بخوام عرض کنم مدل ایدو رضایتمندی بیشتری رو به همراه داشته
  • سلام خسته نباشید

    من بیست روزی هست یخچال فریزر ایدو گرفتم ،فریزرش خیلی خوب کار میکنه اما یخچالش اصلا سرد نمیکنه مشکل از چی میتونه باشه

    و لطفا ی شماره تماس نمیاندگی بگید بتونیم بهش تماس بگیرم

    پاسخ:
    سلام احتمالا ضربه به شبکه هاش خورده گاز خالی کرده تماس بگیرید
  • من یخچال جنرال پین دارم ارور میده چکار کنم

    پاسخ:
    سلام مدل های دیگه رو اطلاعی ندارم با خدماتی تماس بگیرید
  • هستی رستمی

    سلام یکی دوروزی میشه یخچال جنرال لوکسورخریدیم این صفحه داخلی یخچال یخ میزنه میخواستم بدونم دلیلش چیه عایامشکلی داره

    پاسخ:
    سلام احتمالا شما مدل با برفکش رو تهیه کردید
  • سلام ممنونم واقعا کیفیتش عالیه و اینکه قیمت خیلی ارزون تر از جاهای دیگه هستش.

    فکر میکردم تو دیجیکالا بتونم ارزون تر پیدا کنم اماحداقل۲میلیون بالاتر از قیمت شما بود👌👌

    پاسخ:
    سلام مبارکتون باشه
  • باسلام من یخچال فریزر دودرب جنرال اسکای مدل 30فوت خریداری کردم خواستم ببینم این مدل ازتولیدات شرکت شماست؟هردوقسمت یخچال وفریزر فن داره ولی تولید صدای زیادی داره آیاهمه این مدل دوفن دارها اینجوری هستند؟خیلی ممنون ازپاسخگوییتون

    پاسخ:
    سلام خیر این مدل اصلا دارای شناسه ملی نیست و تایید و پیشنهاد نمیشه
  • سلام- در فروشگاهی یخچال مارک ماک تک MAKTECH دیدم مدل C5 که 24 فوت بود ومصرف انرژِی آن A بود و امکاناتش تقریبا مشابه همین جنرال ایدو بود ولی قیمت نقره ای آن حدود 7 میلیون و 300بود میخوام ببینم علت تفاوت قیمت چیه؟یعنی این مدل ایدو واقعا ضد برفک است؟حتی فروشنده تعجب میکرد از قیمت 4 میلیونی مدل ایدو و میخوام بدونم مارک ماک تک از چه لحاظ برتری داره به ایدو.چون شما خودتان خبره این کار هستید میخواستم برایم روشن کنید چرا این قدر تفاوت قیمت وجود دارد وشما بین ماک تک و ایدو کدام را توصیه می کنید؟تشکر

    پاسخ:
    سلام والا این مارکی که شما میفرمایید رو ندیدم و نمیتونم نظری راجع به کیفیتش بدم و اینکه تو مدل ایدو کسی به مشکل نخورده که من نخوام پیشنهاد کنم، کیفیت خوبی داره
    اما محصولاتی که در این سایت مشاهده میکنید به صورت مستقیم و بدون واسطه براتون ارسال میشه و قیمتش قیمت کارخانه است(دلیل تفاوت قیمت اینه)
  • با عرض سلام و خسته نباشید. 

    یخچال فریزر ما همچنان درست کار می کند و اروری هم نمی دهد. فقط امروز دیدم که LED مربوط به on/off چشمک می زند. این طبیعی هست و همیشه همینجوره یا مشکل پیدا کرده؟

     

    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ:
    سلام احتمالا روی حالت مسافرت قرار دادید باز جهت اطمینان با سرویس کار شرکت تماس بگیرید
  • سلام. دیوار یخچال دوقلو 17 فوت بدون برفک گذاشتن 7میلیون و نیم. .میتونین در این مورد راهنماییم کنین

    پاسخ:
    سلام اگه جنراله که خیر جنرال 17فوت بدون برفک نداره
  • سلام ما یخچال دوقلو جنرال ایدو خریدیم ولی روی ضمانت نامه و برچسب انرژی جنرال پین خورده چطور بفهمیم اینا مدلشون چیه ؟

    پاسخ:
    سلام چطور همچین چیزی ممکنه؟
  • سلام وقت بخیر

    میخواستم واسه جهیزیم ازین مدل بگیرم

    چندتا سوال داشتم

    ممکنه بعداز دو سه سال خراب بشه؟چون تو این اوضاع خریدن وسایل واقعا سخته

    و اینکه کدوم مدلش بهتره؟ بست یا ایدو؟

    مصرف انرژی Aبهتره یا B?

    ممنون از پاسخگوییتون

    پاسخ:
    سلام زنده باشید
    در پاسخ به سوال اولتون باید بگم شما اگه 35میلیون یخچال الجی یا سامسونگ یا برند های دیگه هم بگیرید اگه درست استفاده نکنید و شرایط نگهداری از یخچال رو انجام ندید قطعا به مشکل میخورید.
    اگه طبق راهنمایی های خدماتی شرکت که برای نصب و گارانتی تشریف میارن عمل کنید کمه کم20سال عمر میکنه.
    سوال دوم هم پیشنهادم مدل ایدو هستش
    سوال سوم هم زیاد فرقی نمیکنه بین این دوتا نهایت ماهیانه2هزار تومن تو مصرف برق تاثیر بزاره
  • سلام-درسایت دیوار همین مدل ایدو را یعنی

    EDO 24NFS

    زده 3میلیون و200 هزار تومان-دستگاه آکبند-فرقش با مدل 2020 شما چیه؟چرا این قدر تفاوت قیمت داره؟تقلبی هم داره مدل ایدو بدون برفک؟

    تشکر

    پاسخ:
    سلام دیگه باید نوع فروش اجناس داخل دیوار رو بدونید دیگه خودتون.
    حتما باهاشون تماس بگیرید و دقیقا این جمله رو خواهید شنید:
    3میلیون و200 قیمت18فوت برفک داره
  • سلام قیمت یخچال و فریزر دو قلو 40 فوت الا چنده و آیا مارک مورد اطمینان هست

  • سلام . وقت بخیر . دوقلو ۴۰ فوت بدون برفک قیمت چند هست ؟

  • سلام 

    من یخچال جنرال ادو دارم ولی نمیدونم تنظیمات دما به چه صورت انجام میشه .دما خیلی نوسان داره.هیچ کاتالوگی نداره که بتونه راهنمایی کنه؟

    پاسخ:
    سلام کاتالوگ و دفترچه راهنما داخل جعبه موجوده اگر نتونستید پیدا یا تنظیم کنید با خدماتی شرکت تماس بگیرید راهنماییتون کنند
  • سلام-چرا 2 مدل 2019 و2020 در وبلاگ هست؟قیمت هم یکیه؟فرقشون چیه؟تشکر
    پاسخ:
    سلام سال تولید و جنس بدنه متفاوته

     


    سلام-جنس بدنه 2019 بهتره یا 2020؟جنس بدنه هر کدام از چه می باشد؟هر دو مدل 2019 و2020 رنگ نقره ای دارند؟من شنیدم موتور هایتک که در این یخچالها استفاده شده است بعد از 3 سال خراب میشود.درسته؟چون چینی است

    پاسخ:
    صددرصد 2020 بهتره جنس درب استیله
    2019 جنس دربش گالوانیزه
    موتور اگه hitech باشه کره ایه
    اگه hitach باشه چینی
  • سلام علیک . وقت بخیر 

    قبل از سوالم ازتون تشکر میکنم بابت صبر و حوصله تون .. واقعا پاسخگویی تون بینظیره

     

     یخچال فریزر جنرال مدل Pin سه ماه پیش خریدم خوب کار میکرد الان ده روز میشه برفک میزنه بنظرتون تقلبیه ؟!

    درجه یخچال روی ۳ هست . توی ضمانتنامه زده بدون برفک

     

    پاسخ:
    مشکل از برد میتونه باشه
    یخچال مدل پین چندسالی میشه از تولید خارج شده بخاطر نارضایتی مشتری اما خب گویا یه تعداد هنوز داخل بازار موجوده.
    وسایل داخل یخچال رو سعی کنین با فاصله از ته یخچال قرار بدید و اینکه درجه روی2 باشه، انشاالله که مشکلتون حل بشه اگر هم نشد با خدماتی شرکت تماس بگیرید
  • سلام،تفاوت مدلهای بست وایدو چیه؟کدوم بدون برفک و بی صدا هستن؟

    پاسخ:
    سلام هر دو بدون برفک و بی صدا هستن ، تفاوتشون تو مصرف انرژی و ظاهر
  • سلام-چرا 2 مدل 2019 و2020 در وبلاگ هست؟قیمت هم یکیه؟فرقشون چیه؟تشکر

    پاسخ:
    سلام سال تولید و جنس بدنه متفاوته
  • این قیمت مربوط به

     مدل

    RF-M22

    است که بدون برفک است؟

    پاسخ:
    مدلRF که برفکداره
    این مدل NF-24 هستش
    بدون برفک
  • سلام-قیمتی که زدین مال همین مدل

    RF-M22

    است؟نمایندگی فروش در اصفهان نداره این مارک؟

    مصرف انرژی این مدل رده Bاست؟

    از همین مارک چه مدلی مصرف انرژی در رده A دارد؟تشکر

    پاسخ:
    مدلRF که برفکداره
    این مدل NF-24 هستش
    بدون برفک
    این مدل مصرف انرژیB
    مدل بست مصرف انرژیA
  • سلام. اخیرا یخچال فریز edo گرفتم. داخل یخچال برفک میکنه و اگه میدونستم برفک میزنه خریداری نمیکردم. با توجه به اینکه بدون برفک معرفی شده بود، آیا یخچال معیوبه؟فریز مشکلی نداره. 

    پاسخ:
    سلام کاملا بدون برفکه احتمالا تنظیمات برد بهم ریخته 
    با خدمات شرکت جهت رفع مشکل تماس بگیرید
  • سلام یک یخچال فریزرجنرال24فوت خریدم نمایندگی گرگان شماره نصب میخواستم.ممنونم

    10روزپیش8ونیم گرفتم

    پاسخ:
    سلام اگه این مدل گرفتید که خیلی بالا گرفتید 4،100قیمت الانشه
    جهت نصب هم یا با فروشنده تماس بگیرید یا روی کارتن یا داخل دفترچه راهنمای نصب و گارانتی شماره دفتر مرکزی خدمات نوشته شده کد تبریز هستش
    بعد از تماس داخلی4رو بگیرید به بخش خدمات وصل میشه
  • ابراهیم نیازی

    یخچالش فن دار هست ؟یا تریزون داره؟

    دیسیبل صداش چنده؟

     

    پاسخ:
    سلام مدل ایدو فقط فریزر فن داره
    اگر دوفن میخواستید مدل الکترو پیشنهاد میکنم که24فوت بدون برفک حدود4،500قیمتشه اگه قصد سفارش داشتید تماس بگیرید تا براتون تهیه و ارسال بشه
  • سلام

    یخچال فریزر دو قلو مدل ادو را در مناطق خوزستان تایید میکنید؟

    واینکه آیا صدای بالایی دارند یا خیر

     

    پاسخ:
    سلام بله تایید میشه و واقعا کم صدا هستن این مدل
  • سلام من آذر ماه یکی از این یخچالا گرفتم .ولی چون واسه جهیزیه اس هنوز نصب و وصل نشده به برق .یه نفر بهم گفت اگه یه سال استفاده نشه گاز خالی میکنه ‌به نظر شما درسته؟

    پاسخ:
    سلام خیر همچین چیزی ممکن نیست
  • سلام خدا قوت...طول و عرض این یخچال چنده؟؟؟

    پاسخ:
    سلام 190در70
  • منصور رسولی

    سلام من می خوام یدونه یخچال بخرم به راهنمای نیاز دارم ایا اینترنتی میشه خرید  لطفا پاسخ بدین 

    پاسخ:
    سلام با شماره های درج شده تماس بگیرید
  • سلام ظاهرا این یخچال هم بابرفک داره و هم بدون برفک موقع خرید چطور میتونیم تشخیص بدیم که این کدوم نوع هستش؟ ممنون

    پاسخ:
    سلام با برفک داخل یخچال صفحه الومینیومی داره که برفک میزنه
  • سلام

    ما یه یخچال جنرال ایدو خریدیم

    ۱- روی برچسب سفید مشخصات کارتنش

    نوشته سبد پلاستیکی

    ولی داخل یخچال سبد ندارها

    ۲- چرا نصاب برلیببرای برق زدن یخچال در سمنان ۵۰۰۰۰ تومان گرفته و به برق زد و رفت

    در حالی بقیه مارک ها رایگانه

    تشکر از پاسخگویی شما

     

    پاسخ:
    سلام مبارکتون باشه
    1-سبد پلاستیکی منظورش کشوهای فریزرشه که سبدش پلاستیکیه فلزی نیست که زنگ بزنه روکش کشو ها هم کریستاله
    2-نصب که رایگانه 50تومان رو بابت ایاب ذهاب گرفتهگرچه برندهای دیگه قیمت های بالا با همین کیفیت دارن فقط بخاطر برند بودن

    زنده باشید.
  • سلام آقا قیمت این یخچال الان چند هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بفرستید اصفهان هزینه باربری چقدر میشه ؟؟؟؟؟؟

     

    پاسخ:
    سلام قیمت که نوشته شده 
    برای شرایط ارسال به شهرستان ها با شماره های درج شده تماس بگیرید همکاران راهنماییتون میکنن 
  • با سلام و عرض ادب 

    آقا بنده بعد از تحقیق راجع به جنرال فهمیدم که چندین مدل داره فرق اینا دقیقا تو چیه ؟؟؟؟قیمت هاشونم یکیه 

    مدل ایدو ،،،مدل فور ،،،،،،مدل پین ،،،،،مدل آپار ،،،،،

    مدل فور موتورش بکا تچه آیا خوب هست ؟؟؟؟

    سوال دوم اینکه آدرس شما چهارده متری شهید چمران نسیم شهره بین کوچه ادب و طراوت ما رفتیم دیدیم که اصلا حیدری نیست کریمیه 

    پاسخ:
    سلام بله مدل های مختلف داره که بهترین مدلش مدل ایدو و بست و راش هستش
    ما دفتر و انبار مرکزی نسیم شهره اما خب نمایشگاه نداریم پخش کننده ایم نه فروشگاه دار
  • سلام موتور این یخچال ها bekatech هستش ،،،،،تو گوگل چیزی ازش نیست میشه در موردش اجمالی توضیح بدین 

    پاسخ:
    سلام خیر هایتک و دانفوتکت
  • سلام مصرف برق این یخچال دقیقا چقدره؟

     

    پاسخ:
    سلام این مدلB
    مدل بست A
  • با سلام و احترام سوال من اینه که موتور یخچال های تک کره اس واقعا ؟؟؟یا مثل نمونه های موجود ساخت داخل،،، چینیه ؟؟؟؟و سوال دوم اینکه سیستم محافظت موتور به چه شکلیه ؟؟؟

    ممنون از سرعت پاسخ گویی و خدمات بی نظیرتون که واقعا عالیه 

    پاسخ:
    سلام زنده باشید موتور کره ای بله
    خیر داخلی یا چینی نیست
    خنک کننده موتور داره
  • سلام ،،،،،همه کارشناس ها از قیمت یخچال جنرال تعجب میکنن ،،،،همه میگن این مدل در برندای دیگه بالای شش تومنه ,,,,,,دلیل این اختلاف قیمت نسبت به نمومنه های داخلی موجود چیه ؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام این قیمت نمایندگی رسمی و پخش کننده اصلی شرکت میباشد.
    این مدل در فروشگاه های شهرستان ها از4،500،000 الی 6،500،000 تومان به فروش میره
  • سلام

    بنده یک یخچال جنرال لیدو خریدم

    که روی کاغذ کنار یخچال نوشته ( یخچال فریزر دو درب کمبی نوع ۱ )

    دو تا سوال داشتم :

    ۱- درجه یخچال روی ۳ تنظیم شده ولی روی نمایشگر دیجیتال برای یخچال کمتر از ۱۰ درجه نمیشه !؟! و برای فریزر تا ۲۰ - پایین میاد

    آیا قسمت یخچال  درست کار نمیکنه !؟!!

    ۲- قسمت یخچال فن برای تهویه هوا ندارد 

    چون در مشخصات بالا نوشته ( تهویه هوای مجزا )

    این درسته یا یخچال ما ناقصه !؟!!

     

    تشکر از حوصله و پاسخگویی شما

    پاسخ:
    سلام
    1درجه داخل مربوط به قدرت سرمادهی و درجه روی دیجیتال مربوط به خنکی داخل یخچاله و مشکلی نیست
    2قسمت یخچال فن نداره و سیستم انجماد از بدنه روی این مدل نصب شده و سرما رو به صورت استاندارد از 3طرف به داخل یخچال وارد میکنه.

    تهویه هوای مجزا هم مربوط به فریزر میباشد.
    یخچالتون هیچ مشکلی نداره جناب.

    سربلند و پیروز باشید
  • کیفیتش عالیه 4ساله دارم استفاده میکنم.

    بهترین هستین

    پاسخ:
    سلام زنده باشید نظر لطفتونه
  • سلام من قیمت امروز یخچال فریزر 24فوت جنرال پین رو میخواستم اگر لطف کنید ممنون میشم

    پاسخ:
    سلام 3.900.000تومان
  • سلام من قیمت امروز یخچال فریزر دو قلوی  ۴۰ فوت بست جنرال رو می خوام بدونم.و بدنه ی این یخچال فریزر از چه جنسی هست؟  با تشکر

    پاسخ:
    سلام 40فوت در پست خودش قیمت خورده
    8.500.000 قیمتشه
    جنس بدنه گالوانیزه جنس درب استیل وارداتی
  • سلام یخچال برای اردبیل با چه شرایطی میتونم بگیرم 

    پاسخ:
    سلام لطفا تماس بگیرید
  • آیا تورشت هم نمایندگی برای خدمات داره؟

    پاسخ:
    بله سراسر ایران خدمات داره
  • سلام روزتون به خیر.هزینه حمل برای گیلان تقریبی چقدره؟رشت

    پاسخ:
    سلام 100.000تومان باربری میگیره
  • سلام

    درجه فریزر و یخچال مدل ایدو باید چن باشه

    پاسخ:
    سلام روی 2 استاندارده
  • من یه دونه ایدو ۵ ماه پیش خریدم ولی حالت به دلایلی باید بفروشم . البته ۳ ماهه به برق زدم .رنگش نوک مدادی و سالم سالمه .

    میخام بفروشم نوش چنده .؟؟

    پاسخ:
    سلام 3،900،000
  • شیراز هستم، پرداخت هزینه به شکل هست؟چجور مطمین شم که به دستم میرسه، وبلاگتون نماد اعتماد الکترونیک نداره، میخوام یه خرید مطمین داشته باشم

    ممنون میشم اگه لطف کنید و پاسخ بدید

    پاسخ:
    سلام از طریق سازمان حمل و نقل ارسال میشه و شما مطمئن خرید میکنید، جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
    و اینکه داخل سایت هم درج شده که درحال حاضر درگاه پرداخت غیر فعاله و در آینده رفع مشکل میشه
  • سلام برای شهرستان هزینه چطور پرداخت میشه؟پرداخت درب منزله؟

    پاسخ:
    سلام تماس بگیرید.
  • سلام

    قیمتها مقطوعه یا تخفیف هم میدین؟

    پاسخ:
    سلام خیر مقطوعه برادر
  • سلام خسته نباشید 

    من میخواستم از این یخچالا بگیرم یه فروشنده گفت جالب نیستن درسته؟ 

     

    پاسخ:
    سلام جنرال مدل آپار و مدل هوانا که دیگه تولید نمیشه بخاطر نارضایتی مشتری اینجوری بود که هنوزم گویا یه تعداد داخل بازار مونده که فروشنده ها میفروشن.
    جنرال مدل ایدو بهترین مدل جنرال هستش و کیفیت فوق العاده ای داره
  • سلام من اصفهانم چطوری بدستم میرسه 

    پاسخ:
    سلام از طریق سازمان حمل و نقل ارسال میشه و 12الی24 ساعت به دستتون میرسه
  • سلام اقساط هم میدین 

    پاسخ:
    سلام خیر فقط نقدی
  • سلام یخچال فریزرخریدیم خیلی برفک میزنه.باپشتیبانی وسرویسکارم تماس میگیریم جواب قابل قبولی نمیدن.. تکلیف چیه.. ازخریدمون پشیمون شدیم والا

    پاسخ:
    سلام کدوم مدل رو خریداری کردید؟
  • سلام همه جا این مدل یخچال ها پنج ملیون به بالاست چرا این ارزونه بعضی ها میگن قلابی هست درستهدایا؟

    پاسخ:
    سلام خیر دلیل پایین بودن قیمت اینه که به صورت مستقیم و بدون واسطه از پخش  کننده اصلی خرید میکنید
  • این یخچال بانه ای هستش؟

    پاسخ:
    سلام خیر ایرانیه
  • سلام وقتتون بخیر 

    ببخشید این یخچال علاوه بر امکاناتی که داره، بدون برفک هم هست؟؟؟ 

    پاسخ:
    سلام ممنون زنده باشید.
    بله کاملا بدون برفکه
  • سلام. خئاستم بدونم ارتفاع یخچال فریزر بدون چوبی که زیر دستگاه قرار گرفته دقیقا چند سانتی متر هست. چون اندازه کابینت که من دارم آیا اندازه ارتفاع یخچال هست.اگر کسی خریده و میتونه اندازه دقیق به من بده ممنون میشم .با تشکر

    پاسخ:
    سلام اندازه یخچال بدون چوب زیرش190 هستش 
    اگه با اندازه کابینتتون تناسب نداره باید کابینت کار برش بزنه یخورده ببره بالاتر تا جابشه
    سوال فنی تر داشتید با شماره های بخش تماس با ما یا درج شده در پست ها تماس بگیرید راهنماییتون کنن همکاران
  • سلام من همین مدل یخچال خریدم خیلی عالی دست شما درد نکنه🌹

    پاسخ:
    سلام مبارکتون باشه جناب زندی
  • رادمنش هستم از تهران

    واقعا کیفیتش نسبت به بقیه مدل ها اصلا قابل مقایسه نیست کاملا بی صدا و پشتیبانی خوب و سریعش شگفت زده ام کرد ممنونم ازتون

     

    پاسخ:
    خداروشکر که راضی بودین.
    مبارکتون باشه
  • با عرض سلام و خسته نباشید مثل همین مدل یخچال رو خریدم و دارم متاسفانه پدال اب ریز شکسته از کجا میتونم تهیه کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ:
    سلام جهت قطعات با نصاب شرکت که یخچال رو نصب کرده هماهنگ کنید تا براتون از شرکت بفرستند.
  • کیفیتش عالی بود، تشکر

    پاسخ:
    زنده باشید.
    مبارکتون باشه..
  • احمدی هستم از یزد

    ممنون از همکاری و وقت شناسی شما

    سفارشات به دستم رسید.

    خدابرکت

    پاسخ:
    زنده باشید جناب احمدی عزیز.
    در خدمتیم
  • سلام
    خیلی گشتم آدرس دفتر یا کارخانه شما رو پیدا نکردم.
    چطور ممکنه شما در این سطح دارید فعالیت اقتصادی می کنید اما جای ثابت خود رو اعلام نمی کنید. مشکلتون چیه؟
    لطفا در جواب نفرمایید کسب و کار تلفنی دارید.
    پاسخ:
    سلام جناب جعفری عزیز آدرس در بخش تماس با ما درج شده، دفتر فروش واقع در نسیم شهره.
    باتشکر مدیریت دفتر پخش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
1 2 3 4 5 6