• 09120131744
  • generalshop.info@gmail.com
  • تهران-نسیم شهر-خ پاسدار
  • 09120131744
ژنرال شاپ / دفتر فروش حیدری

ژنرال شاپ / دفتر فروش حیدری

ارسال تمامی محصولات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان (عمده و تکی) 56770166-021

یخچال فریزر 24فوت جنرال مدل ایدو 2022 (2سال ضمانت شرکتی)

  • ۱۸۸۷۷
یخچال فریزر 24فوت جنرال مدل ایدو 2022 (2سال ضمانت شرکتی)

موتور اصلی: 8،300،000 تومان

موتور HITECH کره
حالت اقتصادی دارد
پنل کنترل LED دارد

سیستم عیب یابی هوشمند

دارد

سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی

دارد

سیستم گردش هوای چند گانه

دارد

سیستم انجماد سریع

دارد
آبسردکن دارد
یخساز نیمه اتوماتیک دارد
نمودار مصرف انرژی B
گارانتی 2سال
خدمات پس از فروش 10سال
گواهینامه بین المللی ISO 9001 -2008
سیستم قفل کودک دارد
سیستم تهویه مجزای هوای مطبوع دارد
محافظ سرخود دارد
جنس شیشه طبقات نشکن
پایه چرخ دار دارد
قابلیت تنظیم ارتفاع دارد
ارتفاع 190
عرض 70

میتوانید از سایت های مانند دیجی کالا قیمت بگیرید بعد خرید کنید

جهت جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی و فیشینگ درگاه پرداخت غیر فعال شده 

پرداخت هزینه در تهران و کرج درب منزل میباشد...

شهرستان ها با شرایط ویژه و جهت اطلاع تماس بگیرید...

0912-0131744

0938-9080064

0919-2852100

حیدری

با ما جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

یخچال فریزر های جنرال یکی از برند های محبوب این روزها شده که باقیمتی مناسب و کیفیتی عالی نظر به حفظ رضایت مشتری داشته و از این رو این اعتبار را برای این برند فراهم کرده.

این روزها یخچال های چینی با برند های ایرانی یا خارجی به وفور دیده میشود و متاسفانه عده ای سودجو با تغییر برند و برچسب مشخصات یخچال های چینی اقدام به فروش کرده و با عواطف و مال مردم بازی کرده که این باعث بدنام شدن اکثر برند ها همچون هایسنس و بوش شده.

دفتر فروش حیدری با ضمانت اصالت کالا مستقیم و بدون واسطه از کارخانه به مشتری جهت توزیع لوازم خانگی از جمله یخچال های ایرانی همچون هیمالیا و جنرال قدم بزرگی برداشته، تا با عنایت خداوند متعال و کادر پاسخگویی و مشاوره 24ساعته باعث آسان تر شدن این امر شده است.

 

  • سلام من یخچال جنرال بست از یه فروشگاهی خریدم برام نسب هم کرد به اسم متور اصلی میگفت گارانتی ندارد ازش فاکتور خواستم امتناع کرد ویخچال پس برد گفت اگه میخواهی بدون فاکتور می فروشم دلیلش نمدانم   من بندر عباسم اگه بخواهم از شما خرید کنم هزینه ارسالش چقدر  ممنونم

    پاسخ:
    سلام متاسفانه خیلی از این موارد دیده شده
    جهت سفارش تماس بگیرید
  • سلام من یخچال جنرال بست از یه فروشگاهی خریدم برام نسب هم کرد به اسم متور اصلی میگفت گارانتی ندارد ازش فاکتور خواستم امتناع کرد ویخچال پس برد گفت اگه میخواهی بدون فاکتور می فروشم دلیلش نمدانم   من بندر عباسم اگه بخواهم از شما خرید کنم هزینه ارسالش چقدر  ممنونم

  • سلام من یخچال ایدو  جنرال پین خریدم

    ولی دفترچه نداره

    الان به مشکل برخوردم نمیتونم نمایندگی ش رو پیدا کنم

    شهرستان ارومیه

    میشه راهنمایی بفرمایین

  • با سلام.یک یخچال جنرال میخواستم بخرم.به نظر شما کدوم مدلش خوبه؟اصل بودن موتورش را از کجا میشه فهمید؟ارسال به شهر مسجد سلیمان هم دارید؟پرداختش چطوریه؟

    پاسخ:
    سلام لطفا تماس بگیرید
    بله ارسال به سراسر کشور داریم
  • سلام خسته نباشید یخچال که گرفتم این ۳ ماه ولی متسفانه بچه هها با تنظیمات بازی کردن فریز زود یخ نمیبند درجه  خیلی کمه میشه راهنمایم کنید چطور درجه سرماشو ببرم بالا

    پاسخ:
    سلام با خدمات تماس بگیرید
  • سلام

    روزتون بخیر

    بنده حدود ۹ ماه پیش از خودتون همین مدل رو گرفتم (کمبی ایدو)

    فریزرش عالی ولی یخچالش خیلی خنک نیست (دماش حدود ۱۹_۱۸ است)

    خواستم بپرسم چطور تنظیم میشه دمای یخچال هم پایین‌تر بشه

    پاسخ:
    سلام و درود لطفا به پیج اینستاگرام ما سر بزنید ویدیو آموزش تنظیم دمای یخچال جنرال رو قرار دادیم
    @general.heydari
  • سلام از بین یخچال فریزر های جنرال کدوم مارک بهتر است

    چون چندین مارک دارد مدیا بست . جمیل ایدو

    اگر امکان دارد راهنمایی کنید

    ممنون

    پاسخ:
    سلام بله لطفا تماس بگیرید
  • سلام .میخوام بدونم قیمت یخچال فریزر جنرال بدون برفک .رنگ المنیومی .چن هست

    مرسی

    پاسخ:
    سلام قیمت های سایت بروز میباشند درصورت پیدا نکردن قیمت تماس بگیرید
  • ازتون خریدم واقعا راضی ام چه از کارکرد چه نحوه برخوردتون و چه تو اصل بودن محصول🙏🙏

    پاسخ:
    مبارکتون باشه انشاالله دل خوش استفاده کنید
  • یخچال جنرال ایدو واقعا تو این شرایط اقتصادی به صرفه است، البته دقت کنید که فقط سایت دیجیکالا و سایت آقای حیدری که ازشون خرید کردم موتور اصلی میفروشن 90درصد سایت ها بخاطر سود بیشتر موتور چینیش رو به اسم موتور کره ای میفروشن، که نمیدونم شراافتشون رو با چی دارن معامله میکنن.

    پاسخ:
    سلام نظر لطفتونه بله متاسفانه همینطوره
  • سلام خسته نباشید ممنون بابت جنس اصلی که برام فرستادید من قبل از اینکه از شما خرید کنم از جای دیگه خرید کردم کلی هم تعریف کردن که اصلیه و این حرفا اما وقتی به دستم رسید متوجه شدم اصلی نیست مرجوع کردم با هزار مکافات، اما یخچال جنرال بست که از شما خرید کردم اصلی بود و ممنونم بابت صداقت و درستکاری شما، دلم نیومد نظر نذارم براتون دیگه خیالم راحته جایی هست که جنس اصلی بتونم ازشون خرید کنم

    پاسخ:
    سلام زنده باشید
    نظر لطفتونه امیدوارم همیشه رضایتتون رو داشته باشیم
  • سلام آِیا با تماس تلفنی می شه سفارش داد و اینکه کل مبلغ موقع تحویل پرداخت می شه ؟ هزینه حمل چقدر است برای تهران منطقه 18؟ آیا کسی برا نصب میاد یا خیر؟ و تفاوت بین یخچال جنرال ادو که اینجا 7 و نیم زدین و یه سری جاهای دیگه شش تومن و اون حدود ها زدن چیه؟ممنون می شم از پاسختون 

    پاسخ:
    سلام بله تماس بگیرین راهنماییتون کنم
    تفاوت قیمت هم بخاطر موتور اصلی و چینیه وگرنه خودمون هم با اون قیمت داریم اما برای اینکه مشتری اذیت نشه اصلا معرفی نمیکنیم تا مرجوع بشه، اما متاسفانه بعضی فروشنده ها از این مورد سواستفاده میکنن
  • سهیلا مولاوردی

    سلام 

    ببخشید من نظرات رو که خوندم دیدم فرمودید یخچال ایدو هم موتور کره هست هم چین

    حالا من که خریدار هستم و سردرنمیارم از کجا بفهمم موتور کره است یا چینی ؟ 

    پاسخ:
    سلام اگه قصد خرید از مارو دارید قطعا موتور اصلی دریافت میکنید
  • محمدعلی روستاپور

    باسلام .من یک دستگاه یخچال لیدو ازشماخریداری کردم.میبینم داخل یخچال عرق میکنه.اشکال ازچیست؟اگرممکنه راهنمایی بفرمایید

     

    پاسخ:
    سلام این اتفاق گاهی اوقات میفته اون قطره های آب از مسیر لوله کشی شده داخل یخچال میره روی موتور و موتور رو خنک میکنه نگران نباشید این باعث طول عمر موتور یخچال میشه
  • سلام خسته نباشید.ببخشید میحواستم بپرسم اگه ‌موتور هایتک باشه قطعا کره ای هست؟؟؟

     

    موتور هایتک چینی نیست؟؟ کیفیت هایتک چینی ضعیفه؟

    پاسخ:
    سلام سوالات فنی رو در صفحه اینستاگرام ما مطرح کنید
  • باسلام اندازه یخچال ایدو.طول وعرض وارتفاع چنده

    پاسخ:
    سلام 190 در70
  • مهدی محمدی

    سلام چطوری میتونم یدونه ازتون بخرم هزینه رو موقع تحویل میگیرید .برای شما همشون موتور کره هستن

    پاسخ:
    سلام اگه تهران باشید بله
  • سلام. شما سه تا عکس گذاشتین که وسطی متفاوته!! 

    هزینه ارسال تا شهر پرند چقدره؟ بعد اینکه شما مگه سازنده نیستین.؟ نمیدونین موتوری که روشون میزارن چیه اصله یا غیراصل؟ مگه نمیگین ایتالیاییه! پس نباید موتورا فرق کنن

    پاسخ:
    سلام عکس دوم ناموجوده
    ما سازنده نیستیم ما نماینده فروش هستیم که هم موتور چینی داره هم کره ای موتور ایتالیایی روی مدل دیگه ایه.
    درضمن بعضی از فروشنده ها موتور یخچال رو عوض میکنن بخاطر سود بیشتر
  • من یه یخچال جنرال ایدو خریدم میخواستم بدونم از کجا باید بفهمم بدونه برفکه یا نه ؟

    پاسخ:
    سلام داخل مشخصاتش نوشته 
  • واقعا عالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    بهترین کیفیت

    فقط سرماش خیلی زیاده

    پاسخ:
    مبارکتون باشه
  • سلام و احترام

    من از این سایت خرید کردم مدل جنرال ایدو.... و الان دارم استفاده میکنم خیلی عالیه واقعا ارزش خرید داره خیلی زیاد 

    یخچال نرمالیه... راضی کننده هست

    پیشنهاد میکنم بخرید... 

    به این سایت هم اعتماد کنین همه روزه جوابگو بودن حیف نمیشه عکس بگیرم بذارم والا میذاشتن 

    خلاصه بگم اگه 24 فوت نیازتون رو برطرف میکنه بهترین گزینه جنرال ایدو هستش

    پاسخ:
    سلام نظر لطفتونه 
    سربلند و پیروز باشید...
  • با سلام من همین مدل یخچال را گرفتم ۸ ماه کار کرده بردش سوخته الان هم یک ماه قراره برامون برد بیارن از طرف شرکت گارانتی ولی مثل اینکه پیگیر کار مردم نیستن  

    پاسخ:
    سلام اولا که8 ماه پیش شما مدل2019 رو خریداری کردید
    ثانیا وقتی از جای غیر معتبر خرید میکنید، گارانتی غیر معتبر میدن بهتون همین ممشکلات هم قطعا داره براتون
  • سلام خسته نباشید 

    مدل ایدو رنگ نقره ای درحال حاضر چه قیمته ؟

    برای سفارش به رشت باید چه کاری انجام بدم ؟!

    پاسخ:
    سلام قیمت ها درج شده
    برای نحوه خرید هم تماس بگیرید
  • برای خرید این محصولات در شهر اصفهان کجا مراجعه کنیم 

    پاسخ:
    نمایندگی فروش فقط در تهرانه
  • فریده هنربخش حقیقی

    سلام روز بخیر

    بنده پارسال یخچال فریزر الکترو جنرال خریدم .الان نیاز به تعمیر کار دارم ولی مدارک ضمانتی را گم کردم.هنوز ۶ماه دیگه  شامل گارانتی هست

    پاسخ:
    سلام درصورت گم شدن برگه گارانتی دستگاه شامل گارانتی نمیشه
  • سلام، ما دیروز همین یخچال ۲۴ فوت، بی برفک ایدو دقیقا با همین مشخصات فنی در نمایندگی کریمی تهرانسر دیدیم و موجود بود ۵/۳۰۰، چرا شما می دید ۵/۸۰۰ ؟

    پاسخ:
    سلام موتور چینی 5200 ماهم داریم
    بعضی از فروشندگان به اسم موتور کره ای میفروشن
    دقت کنید تو خریدتون
    موفق باشید
  • سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم یخچال جنرال ورلد چطوره. من دوقلوش رو 11ونیم میلیون گرفتم یه کم میترسم. خواهشا اگر امکان داره نظرتون رو  در مورد کیفیتش و قیمتش بفرمایید باتشکر.

    پاسخ:
    سلام بعد از خرید میپرسید چطور یخچالیه؟درحال حاضر بهترین کیفیت رو تو مدل های جنرال مدل ایدو و بست داره.
    جنرال ورلد هم برند متفرقه ای باید باشه احتمالا چون اولین باره دارم اسمش رو میشنوم.
    جنرال اصلی ایرانی اگه این مدل رو داشت و تولید میکرد قطعا ما موجود داشتیم
  • سلام من قصد خرید یخچال دارم میخواستم بپرسم جنرال کمبی بهتره یا بسا و ایدو؟ قیمت ۲۴فوت جنرال کمبی هم لطف بفرمایید بهم بگید

    پاسخ:
    سلام بالا یخچال پایین فریزر باشه میشه کمبی مدل فرقی نمبکنه.
    بهترین کیفیتی که میتونم پیشنهاد کنم مدل ایدو هستش قیمت هم نوشته شده
  • جنرال بست بی صدا هست یا ایدو

    پاسخ:
    کیفیت هردو خوبه مدل ایدو بهتره
  • سلام خوبید جنرال ایدو در شهر آبادان داریم اما قیمتش ۴۹۰۰ هست یعنی جنسش فرق میکنه؟؟ گرانتی هم ۱۸ ماه دارن

    پاسخ:
    سلام بله موتور چینی داخل بازار زیاد دیده میشه با گارانتی اما پشتیبانی نداره
  • بصرفه و قیمت مناسب کارایی هم عالیه ممنونم از خوش قولی و صداقت شما

  • سمنگان زاده

    سلام کیفیتش عالیه قیمتش هم خیلی مناسبه نسبت به فروشگاه ها از لحاظ خدمات و پشتیبانی هم واقعا کمتر شرکتی پیدا میشه که انقدر مسئولیت پذیر باشه.

    من که راضی ام خدا هم از شما راضی باشه

    پاسخ:
    سلام سپاسگذارم
    زنده باشید
  • سلام واقعا ارزش اعتماد و پرداخت پول رو داشت

    حلالتون با همچین قیمتی کیفیتش عالیه 

    پاسخ:
    سلام مبارکتون باشه
  • سلام وقت بخیر من قصد خرید چند محصول از شما را دارم یکی اینکه ارسال به چه صورت هست و ساعت تحویلتان مشخص هست چون من بعداز ظهر به بعد هستم واینکه من طبقه دوم هستم بابت حمل کالا کارگر هم می فرستید که هزینه آن را هم حساب کنید و محصولاتی که ارسال می کنید مطابق عکس داخل سایت هست؟ ممنون

    پاسخ:
    سلام لطفا جهت نحوه سفارش و نحوه پرداخت تماش بگیرید.
    بله دقیقا مطابق عکس موجود در سایت
  • ببخشید بخوایم جنرال ایدو سفارش بدیم مدل2020 برامون میفرستن؟ 

    پاسخ:
    سلام بله
  • کیفیتش واقعا عالیه یک ساله آخ نگفته

    موتورش فوق العاده بی صداس

    پاسخ:
    مبارکتون باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
1 2 3 4 5 6