• 09120131744
  • generalshop.info@gmail.com
  • تهران-نسیم شهر-خ پاسدار
  • 09120131744
ژنرال شاپ / دفتر فروش حیدری

ژنرال شاپ / دفتر فروش حیدری

ارسال تمامی محصولات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان (عمده و تکی) 56770166-021

یخچال فریزر ۲۴ فوت جنرال بست (۲سال ضمانت)

  • ۵۳۷۷۷
یخچال فریزر ۲۴ فوت جنرال بست (۲سال ضمانت)

قیمت یخچال جنرال بست موتور اصلی (کلیک کنید)

 

یخچال فریزر جنرال بست

 این مدل از سری یخچال های فریزر جنرال جزو محبوب ترین و با کیفیت ترین مدل ها شناخته میشود که با مصرف انرژی A همینطور جزو یخچال فریزر های کم مصرف میباشد.

یخچال 24فوت جنرال بست دارای 2سال گارانتی بی قید و شرط شرکتی میباشد و از خدمات پس از فروش 10 ساله برخوردار است که با این حساب نگرانی بابت خدمات و پشتیبانی یخچال فریزر خود نخواهید داشت.

بی شک یکی از بهترین گزینه ها برای خرید یخچال فریزر این مدل میباشد که در بین مشتریان عزیزی که از ژنرال شاپ خرید کرده اند رضایت 100درصدی را جلب کرده

 

جهت مشاهده مشخصات یخچال فریزر جنرال مدل ایدو2020 کلیک کنید

 

جهت مشاهده مشخصات یخچال فریزر دوقلو 40فوت الکتروجنرال اصلی کلیک کنید

بنر لوازم خانگی حیدری

جهت جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی و فیشینگ درگاه پرداخت غیر فعال شده 

پرداخت هزینه در تهران و کرج درب منزل میباشد...

شهرستان ها با شرایط ویژه و جهت اطلاع تماس بگیرید...

021-56770166

0912-0131744

0938-9080064

0919-2852100

حیدری

یخچال فریزر های جنرال یکی از برند های محبوب این روزها شده که باقیمتی مناسب و کیفیتی عالی نظر به حفظ رضایت مشتری داشته و از این رو این اعتبار را برای این برند فراهم کرده.

این روزها یخچال های چینی با برند های ایرانی یا خارجی به وفور دیده میشود و متاسفانه عده ای سودجو با تغییر برند و برچسب مشخصات یخچال های چینی اقدام به فروش کرده و با عواطف و مال مردم بازی کرده که این باعث بدنام شدن اکثر برند ها همچون هایسنس و بوش شده.

دفتر فروش حیدری با ضمانت اصالت کالا مستقیم و بدون واسطه از کارخانه به مشتری جهت توزیع لوازم خانگی از جمله یخچال های ایرانی همچون هیمالیا و جنرال قدم بزرگی برداشته، تا با عنایت خداوند متعال و کادر پاسخگویی و مشاوره 24ساعته باعث آسان تر شدن این امر شده است.

  • سلام خسته نباشید 

    من چهار سال پیش یخچال دو قلو ۲۴ فوت جنرال بست خریدم 

    الان چند وقته فریزر ارور E9میده مشکلش چیه

    خیلی ممنون میشم کمکم کنید.....

  • سلام یخچال جنرال 24 فوت بست دو سال پیش خریدم میگن موتورش خیلی خوبه و بعضی برندهاش هایتک هستن درسته یا نه 

  • سلام یخچال 20فوت بست جنرال خریدم 

    همش 4ماهه استفاده نشده الان رو صفحه نمایش خطا E6 میده و صفحه نمایش هیچی رو نشان نمیده مشکلش چیه 

    ممنون میشم جواب بدین

     

    پاسخ:
    سلام لطفا با خدمات تماس بگیرید
  • سلام یه فریزر تک نقره ای جنرال بست میخوام حدود ۲۰ فوت 

    قیمت چند هست؟

    پاسخ:
    سلام لطفا تماس بگیرید
  • چند روز اول خیلی بی صدا بود ولی الان صداش زیاد شده وتق تق صدای پلاستیکش میاد انگار،میشه بگید قضیه چیه هرکی در جریانه،لطفا

    پاسخ:
    روی موتور یخچال قالب پلاستیکی قرار داره احتمالا از جاش درومده لطفا اون رو جا بزنید مشکلتون رفع میشه
  • سامان راشدی

    سلام یخچال  فریزرقیمت مناسب وخوب ومطمعن چه یخچالیه

    پاسخ:
    سلام لطفا تماس بگیرید یا به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید
  • سلام آقای حیدری یخچال جنرال پین چطوره؟اصلاموتوراین چیخال هاساخت کجاست؟

    پاسخ:
    سلام وقتتون بخیر یخچال های خوبیه و جهت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید
  • تورو خدا به هر سایتی اعتماد نکنید باجناق من چند قلم جنس از سایت های دیگه خرید کرده بود همشون فیک از آب درومد بر عکس هرچی از اقای حیدری خریدم خدا شاهده اصلی بودن و قیمت کف بازار گرفتم یکی از بهترین سایت ها و فروشگاه های موجود تو ایران هستید تشکر میکنم از شما

    پاسخ:
    متاسفانه با این که هزاران بار اعلام کردیم اما یه سری اصلا توجه نمیکنن
    ممنون از نظر لطفتون
  • سلام اقای حیدری با تشکر ویژه از تیم زحمت کش و صادق شما یخچال جنرال ۲۴ فوت مدل بست که سفارش داده بودم رسید خدا به کسب و کارتون برکت بده

    پاسخ:
    سلام خداروشکر مبارکتون باشه
  • سلام من چند روزه یخچال بست خریدم ولی صداش زیاده خدالعنتشون کنه هشت ملیون پول دادم  نمیدونم چکار کنم

    پاسخ:
    سلام هم گرون خرید کردید هم اینکه موتور تقلبی دادن بهتون
  • روزبه قنواتی

    سلام میخوام یخچال ۲۴ فوت جنرال بست بخرم؟ خوبه؟

    پاسخ:
    سلام بله یکی از با کیفیت ترین مدل های جنراله
  • سلام خستنه باشید ما یک دستگاه یخچال بست خریدیم دیشت منتظریم ازنمایندگی بیاد نصبش کنه وفروشنده گفته که موتورش ترکیه هست ودوسال هم گارانتی داره .میخواستم بفهمم آیا کیفیتش ازنظرت خوبه یانه.آقای حیدری عزیز

    پاسخ:
    سلام جنرال بست موتور ترکیه نداره \:
  • سلام من میخوام یخچال جنرال بست بخرم میشه بگین از فروشندش چی بپرسم که بدونم اصلشه

    پاسخ:
    سلام تا حد ممکن از دیوار خرید نکنید 99درصد تقلبیه
    راهنمایی های بیشتر تماس بگیرید
  • سلام خواستم بدونم یخچال جنرال۲۴ فوت مدلbarzini چه جوریخچالیه آیاخوبه بخرم

    پاسخ:
    سلام کارگاهیه و تایید نمیشه
  • مجید نوروزی

    سلام جناب حیدری خرید عمده دارم

    میشه قیمت بهم بدین جنرال بست 

    پاسخ:
    سلام جناب نوروزی لطفا تماس بگیرید
  • قصرالدشتی

    سلام. من یخچال جنرال بست خریدم برای جهیزیه دخترم چون حالا نمیخان عروسی کنن برای یکی دوسال دیگس نگرانم چون خاموش میمونه خراب نمیشه وازنظر موتور چطوره 

     

    پاسخ:
    سلام خیر مشکلی پیش نمیاد
  • کاظم محمدی

    بهترین فروشگاه اینترنتی تو ایران

    تو این وضعیت بد مملکت به تنها فروشگاهی که تونستم اعتماد کنم جهت واریز پول از شهرستان شما بودید که همونطور که انتظار داشتم سر موقع رسید دستم 

    ممنونم ازتون

    پاسخ:
    ممنون 
    نظر لطفتونه
  • یخچال فریزر جنرال بست واقعا کیفیت خوبی داره من از خودتون خرید کردم و ازش راضی هستم خدا بهتون سلامتی بده 

    پاسخ:
    مبارکتون باشه
    زنده باشید
  • باسلام میخوام یخچال جنرال بخرم موتورش زده روش هایتک ایا خوبه یا ن لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ:
    hitech خوبه 
    hitach چینی و نامرغوبه
  • جنرال نبود که جواهران بود مرجوع کردیم موتورش هایتک بود.اعتماد کردیم یبار سرمون کلاه رفت الان موندیم یخچال چ مارکی بخریم😓جنرال هم نمیتونیم بفهمیم اصل کدوم هست

    پاسخ:
    بله همینطوره قبل از خرید حتما مشاوره بگیرید
  • با سلام خسته نباشید تورو خدا جواب منو بدین من واسه جهازم جواهران 4فوت خریدم با موتوری که روش برچسب زده هیتاچی بخاطر موتورش خریدیم گفتیم خوبه موتورش.نظر شما چیه؟چیکار کنیم نگهداریم یا نه؟🥺 جنرال بست چجوری هستن؟

    پاسخ:
    سلام زنده باشید جنرال اصلا موتور هیتاچی نداره که
  • سلام. من دیشب از مدل 24 فوت جنرال بست خریدم. حالا نگرانم موتورش چینی باشه.
    از کچا میشه متوجه کشور ساخت موتورش شد؟

    پاسخ:
    سلام باید کارشناسی بشه
  • سلام . لیست نمایندگی های مجاز نصب یخچال فریز جنرال رو از کجا میشه به دست آورد

    پاسخ:
    سلام با شماره خدمات مرکزی تماس بگیرید شماره خدمات رو میده بهتون
  • هاجر ابراهیم زاده

    منم ۳ماه فریزر بست گرفتم اوایل فکر میکردم خوب نیست ولی الان که دارم استفاده میکنم میبینم عالیه موتورش اصلا صدا نداره عالیه به نظرم ،فقط دربش بازه صدا نداره وگرنه خییلی عالیه

  • هاجر ابراهیم زاده

    منم ۳ماه فریزر بست گرفتم اوایل فکر میکردم خوب نیست ولی الان که دارم استفاده میکنم میبینم عالیه موتورش اصلا صدا نداره عالیه به نظرم 

  • سلام میخواستم یخچال بخرم واقعا کدام مدل بهتره ایدو یا جنرال

  • سلام چهار روز پیش یخچال جنرال بست ۲۴ خریدم خوبه 

    پاسخ:
    سلام اگه موتور اصلیش رو تهیه کرده باشید بله خوبه
  • سلام من یخچال جنرال شعله خریدم میخوام بدونم خوب هست؟؟؟

    پاسخ:
    سلام متفرقه هستش و در کارگاه ها تولید میشه نه کارخونه
  • سلام من ی یخچال و فریزر جدا  23 فوت رنگ نقره ای بست جنرال میخوام لطفا از نظر کیفیت واقعا کیفیت و کارایی داره درضمن قیمتش چنده؟؟

    پاسخ:
    سلام بله قیمت ها به روز هستن داخل پست مربوطه نوشته شده
  • ما میخواهیم جنرال ایدو بخریم آیا کیفیتش خوبه

     

    پاسخ:
    سلام بله کیفیتش عالیه اما بستگی داره با چه موتور و چه جنس بدنه ای خرید بشه
  • آیلین خلیلی

    سلام من یه یخچال الکترو جنرال دوقلو خریدم تو دفترچه زده الکترو جنرال یاری خواستم ببینم همینه که تو پیاما میگین.ممنون میشم راهنمایی کنید دوسال هم گارانتی شرکتی زده

    پاسخ:
    سلام جنرال مدل های مختلفی داره 
  • سلام من میخوام یخچال فریزر بخرم راهنمایی کنید جنرال بست خوبه یا خیر 

    پاسخ:
    سلام بله 
  • سلام 

    من میخام یخچال و فریزر دو قلوجنرال بست بخرم میخواستم بیبنم مارک خوبی هست یا نه؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام بله از لحاظ کیفیت و کارایی همینطور پشتیبانی خدمات عالیه
  • سلام. من یه ماهه یخچال جنرال بست رو خریدم. قبلش خیلی ترس داشتم از اینکه صداش زیاد باشه یا مونورش خوب نباشه. ولی خدا رو شکر خیلی بهتر از چیزیه که فکر میکردم. نمیگم بی صداست ولی صداش اونقدر کمه که باید دقت کنی تا متوجهش بشی. واقعا از نظر عملکرد چیزی از یخچال هایی مثل ال جی و سامسونگ کم نداره. 

    خوشحال میشم دوستانی که خرید کردن و راضی هستن هم بیان نظرشون رو بنویسن که یه راهنمایی باشه برای خریداران آینده. 

  • رحیم پاداس

    سلام

    من یدستگاه یخچال فریزر جنرال بست خریدم

    الان اگر موجوده یدو قلومی خوام اگه لطف کنی ممنون مییشم

    درضمن رنگ سفید

    پاسخ:
    سلام لطفا با شماره های درج شده تماس بگیرید
  • سلام قیمت دوقلو40فوت می خواستم

    پاسخ:
    سلام قیمت 40 فوت در پست مربوطه خودش نوشته شده
  • سلام.بست جنرال بهتر است یا جنرال ایدو؟؟؟موقع نصب ایا گارانتی می شود؟؟؟بخرم ایا این یخچال را؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام هردو کیفیت خوبی دارند
    گارانتی هم موقع نصب انجام میشه
  • سلام یخچال فریزر دو قلو جنرال بست طلایی موجود دارین.   قیمت رو هم لطفا بفرمایین

    پاسخ:
    سلام دوقلو طلایی موجود نیست
    تکی هم فعلا رنگ نقره ای و سفید موجوده
  • کیفیت فوق العاده ای داره، چندساله داره بدون اذیت کار میکنه.

    خدا خیرتون بده جناب حیدری، یکبار کلاه سرم گذاشته بودن اما با صداقتتون دوباره قصد سفارش دارم.

    مشخصات رو داخل واتساپ براتون فرستادم

    پاسخ:
    سلام زنده باشید
    بله فردا حتما اقدام میشه
  • سلام.من قصد خرید یخچال فریزر با قیمت مناسب و کارایی و کیفیت خوب دارم.به نظرتون این مدل یخچال فریزر خوبه؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام بله صددرصد
  • سلام من دوماه پیش این یخچالو خریدم ده روز خوب کار کرد بعداز ده روز دمای فریزر مثل دمای یخچال شد.همه مواد غذایی فریز شده خراب شدن.به نصاب شرکت زنگ زدیم گفت ترمودیسکش مشکل داره .بعد گفتیم بیا عوضش کن گفت ندارم.حالا چکار باید بکنیم.

    پاسخ:
    سلام با شماره داخل دفترچه تماس بگیرید براتون ارسال و مشکلتون رو رفع میکنن
  • راضی ام کیفیت خوبی داره و ارزش خریدش رو داره

  • سلام وقتتون بخیر جناب حیدری سفارش عمده داشتم داخل واتساپ بهتون پیام دادم ممنون میشم شرایط رو برام بفرستید

    پاسخ:
    سلام شرایط براتون ارسال شد قربان
  • پیشنهاد میکنم نسبت به قیمت فوق العادست

  • کیفیت عالی، موتور کاملا بی صدا برعکس اونایی که میگفتن صدا داره اصلا صدا نداره ممنون از زحماتتون و قیمت مناسب👌

    پاسخ:
    خواهش میکنم قربان.
    مبارکتون باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
1 2 3 4 5 6